Persoane interesate

miercuri, 15 iunie 2016

Turta din malai-*Julia Cuisine*-RETETA VIDEO pas cu pas

                                          

                                     Turta din malai



Ingrediente:

-4 cani de malai(cani de ceai)
-2 cani de faina alba,
-1/2 cana zahar,
-1/2 lingurita sare,
-1 praf de copt,
-3 linguri de ulei,
-4 cani de apa calda.

Mod de preparare:

Pregatim cuptorul la temperatura de 200 de grade si ne vom apuca de preparatul turtei.
Malaiul impreuna cu faina alba se amesteca foarte bine.Se adauga sarea,zaharul si praful de copt incorporandu-le in faina.Treptat adaugam din cele 4 cani de apa calda si uleiul,amestecand cu un tel ptr.a evita sa se faca galuste.Compozitia o turnam intr-o forma tapetata cu unt si o dam la cuptorul preincalzit de 200 de grade ptr.30 minute.Optional,daca veti dori sa faceti un sos dintr-o lingura si jumatate de faina cu 1 lingura de zahar si 4-5 linguri de apa care il vom adauga dupa cele 30 de minute peste turta.Turta va avea o suprafata neteda si fina cu acest sos.Daca nu doriti sa folositi sosul,puteti unge cu ou ptr.un strat lucios si veti mai lasa inca 20 min.ptr.a fi gata.Daca vi se pare ca este cruda(facandu-i testul cu scobitoarea)o mai puteti lasa inca 5-10 min avand grija sa nu se arda.
Aceasta este reteta mea de turta asa cum o face mama mea si daca o veti incerca,sa-mi spuneti cat de buna va iesit :D.Va doresc o zi excelenta si pana cand ne vom reintalni,sa aveti grija de dumneavoastra.Nu uitati ca va astept pe pagina mea de Facebook cat si pe canalul meu YOUTUBE.
Va puppp...:)

Reteta video aici:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu