Persoane interesate

marți, 7 iunie 2016

Tort cu frisca si capsuni-*Julia Cuisine*-RETETA VIDEO pas cu pas

                               Tort cu frisca si capsuni




Ingrediente:

-un blat de tort cu vanilie,(preparat in casa,reteta o gasiti pe youtube in retetele mele)
-500 ml.frisca lichida,
-500 gr.capsuni,(250 gr.ptr.pireu si 250 gr.ptr.ornat)
-80 gr.zahar ptr.pireul de capsuni,
-100 gr.alune nesarate,
Ptr. sirop:100 gr.zahar,
                250 ml.apa,
                2 lingurite esenta rom(10 ml.)

Mod de preparare:

Portionam blatul in 3 parti egale pe orizontala.Intr-o craticioara punem cele 100 gr.de zahar,il caramelizam iar peste caramel vom adauga cele 250 ml.apa ptr.a prepara siropul ptr.blat.Cand siropul este rece,adaugam si cele 10 ml.esenta de rom.Acesta-i primul pas,cel de-al 2-lea este:jumatate din cantitatea de capsuni impreuna cu cele 80 de gr.de zahar le pasam cu un blender (sau cu presa de cartofi-de facut pireul)si le punem pe foc ptr.20 de min.(pireul se va ingrosa foarte putin).Alunele le vom pune intr-o punga si cu un sucitor le vom farama exact cum sunt in filmuletul postat de mine sau le puteti toca cu cutitul(cum vi se pare dvs.mai simplu).Vom trece la asamblatul tortului.
    Insiropam primul strat de blat cu siropul rece si unde am adaugat cele 10 ml.esenta,tot aici punem si pireul de capsuni si uniformizam foarte bine pe toata suprafata blatului urmand sa adaugam stratul 2,de asemenea il insiropam si pe acesta si peste el vom adauga  1/4 din frisca mixata(lasand 3/4 din cantitate ptr.ornat).Peste frisca pe marginea tortului vom adauga un rand de capsuni(felii sau jumatati,cum doriti dvs.)iar in mijloc vom presara alune tocate.Sa va spun cat de excelente sunt alunele cu frisca?Va las pe dumneavoastra sa decideti daca asa este cum zic eu...:D.Asa ca va provoc sa-l preparati si dvs..Este simplu de preparat si super,super delicios.V-am convins?...:)sper ca da...;)
Ultimul strat de blat il vom insiropa foarte putin si-l vom decora dupa imaginatia fiecaruia.Eu l-am ornat dupa cum il vedeti in poza,daca va place cum arata il puteti incerca si dvs.si va astept pe pagina mea de Facebook sa-mi aratati si mie capodopera dvs.:)Nu uitati sa va abonati pe canalul meu de YOUTUBE ptr.a va tine la curent cu retele mele presarate cu dragoste.:)Va urez o zi minunata si va astept in numar mare la mine pe paginaaa...Va puppp...:)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu